perjantaina, lokakuuta 03, 2008

IQ 0

kopioitu irc-galleriasta.

Kopioitu Dellyn galleriapäiviksestä:

"Mie: ... nii mä vaihan täs vaatteet ja sit tuun --- missäköhän mun kännykkä on...
Emz: ................
Mie: O________o Voi helvetti missä se nyt oikeesti on? *penkoo ympäri pukkaria* mihin mä oon sen jättänyt?! *paniikki*
Emz: ............... niin missähän... XDD
Mie: ........................... 8DDD Mä puhun siihen. *tajuaa* lolololol eipä ihme ettei löytynyt taskuista XDDD
Emz: Nii-in. XDDDD
Mie: Mulle käy aina näin... XD"

Eli se on mie ja minä Emz. Tollatavalla sitten meidän tapaaminen alkoi eilen. Oli muuten aikas hauska ilta kun oikeasti meidän vaan piti mennä puhumaan tyttöjenjuttuja ja juomaan "kahvia". No en mä kyllä kahvia missään nähnyt mutta ei se mitään.
Mansikka...ööh...jokin oli kovin hyvä ja kovin ilmainen. Me is happy. Ja ranskikset olivat namia. Ja Kimble-peli rikkoo ihmissuhteita. Melkein. Mä voitin Dellyn ja Juha voitti kaikki. xD
Ja Juha oli oikein hauska tyyppi. Ilopilleri.

Ja Trivial Pursuit ei ole minun peli.

Mut Paino oli kiva. Uudestaan!

Ei kommentteja: