sunnuntaina, lokakuuta 26, 2008

Tuleva matka hermostuttaa.

Minun tuleva ruotsinmatka on alkanut hermostuttamaan minua vähän. En oikein tiedä miksi, mutta luulen että sillä että matkustan aivan yksin on jotain tekemistä asian kanssa. En ole ikinä ennen matkustanut ihan yksin. Aina on äiti tai joku kaveri ollut mukana. Mutta tällä kertaa olen yksin.

Yksin koneessa. Ja minähän en oikein pidä lentämisestä. En ainakaan kun ajatteleen mitä kaikkea on tapahtunut viime vuosien aikana. Lentokoneet ovat pelottavia.
Tiedän kyllä että lentäminen on turvallisempaa kuin autossa oleminen mutta silti. Auto on maan pinnalla eikä monta kilometriä maanpinnan yläpuolella.

Mutta kai minä jotenkin selviän. Ja löydän bussin ruotsissa joka vie cityn ja siellä sitten Nelle odottaa ja sitten on kaikki ihan hyvin. Sitten olen oikeasti turvassa.
On niin suuri ikävä.

Siitä tulee niin hauskaa.

Ei kommentteja: