tiistaina, lokakuuta 28, 2008

Hömppää

Vaihdoin sitten blogin ulkoasua. Taas kerran. En ikinä pysty pysymään yhdessä kauhean pitkään. Tylsistyn aina. Ja vaihteluhan virkistää aina.

Tänään on ollut ihan kiva päivä. Paitsi nyt illalla kun riitelin vähän pikkuveljen kanssa. Ärsyttävää.

Insiders oli ihanan kivaa. Olen niin iloinen siitä että menin mukaan siihen juttuun. Olen saanut tehdä niin paljon kivaa ja luulen että se auttaa minua avautumaan ja uskaltamaan enemmän. Eli se on tosi hyvä. Gusse oli tänään Svepsissä ja hän vaikutti todella ylpeältä ja iloiselta kun kerroin että olen siinä mukana. Gusse piti meille parin päivä improvisaatioleikkejä ja sellaisia ja silloin en ollut yhdessäkään oikein mukana. Ja kun puhuin Gussen kanssa niin lupasin että joskus teen jotain mitä en oikein uskaltaisi tehdä, ja nyt olen.
Eli pidin lupaukseni hänelle.

Gusse on näyttelijä ja hän on kiva ihminen. Tykkään jostain syystä näyttelijöistä. Kiinnostavia ihmisiä.

Insiders jatkaa ja se on ihanaa. Saan varmaan kokea niin paljon kivaa ja ne tyypit siinä ryhmässä ovat tosi kivoja. Ja se on suuri plussa.

Ei kommentteja: