tiistaina, elokuuta 12, 2008

A little bit of summer left

Mitäs voisinkaan tänään kertoa?...hmm...pitää oikein miettiä. lol. Yön angstimerkintä livejournalissa saa minut voimaan ehkä vähän pahoin mutta tuntuu siltä että oli hyvä saada se kaikki ulos. Pois minusta. Vaikka nyt kukaan muu kuin Q ole siihen vastannut. Ei voi mitään. Sainpas ainakin yhden vastauksen.

Kuvassa olen minä ja tämän päivän vaatteet. Olen niin kaunis. NOT. Mutta noi housut on ihanat. Rakastan niitä. Ne olivat äidin mutta hän sitten antoi ne minulle. Ihana äiti.

Olin Svepsissä tänään ja se oli kivaa. Alan siellä sitten kahden viikon kuluttua. Eli vähän kesälomaa jäljellä. Aika paljon voisi melkein sanoa. Vielä voin valvoa pitkään ja nukkua koko päivän.

lol.

En edes enää haluaisi nukkua koko päivän.

Ei kommentteja: