keskiviikkona, heinäkuuta 09, 2008

random merkintä @ galleria. hoho.

kopioitu irc-galleriasta.

kirjoitan nyt tänne kun en jaksa mennä bloggeriin ja kirjoittaa sinne. oon aivan liian väsynyt ja nii. mut lisään tän kirjotuksen sitten sinne aamulla.

mitäs teille kuulluu? ootte olleet kauheen hiljaa siitä asti kun aloin kirjottaa toiseen blogiin ja linkittää sinne aina. se kommentoiminen on ihan sallittua ja sinne tulee muuten välillä ihan hyvää tekstiä ja paljon kuvia ja kaikkea kivaa.

hehe. mainostan omaa blogia. säälittävää. oon oikeasti säälittävä. sanokaa että olen oikeassa.

väsyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy. oikeasti. miksi en vaan voi olla tarpeeksi fiksu ja mennä nukkumaan?

oon niin idiootti aina välillä.


-_-'''


mulla on paljon suklaata jäljellä. ostin kerranki marabou suklaata enkä fazerin. vähän najzzzz. päätä alkaa särkee ihan kohta. silmien kohdalla mikä tarkoittaa että minun pitäisi mennä nuq.

eli lopetan kirjoittamisen ja yritän olla hyvä ja mennä nuq.

hyvää yötä.

ANTAKAA KOMMENTTI! MÄ EN PURE! :DDDDDDDDD

Ei kommentteja: