maanantaina, helmikuuta 19, 2007

Pöööölin. muahahahahaha.

kopioitu irc-galleriasta.

Kopioi kysymykset päiväkirjaasi ja kysy oraakkelilta [omat kommentit suluissa]
( http://www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli/index.php )

Mikä minun nimeni on?
Sipi. [no miksi ei...xD]


Minkä ikäinen olen?
Näyttää 5-kymppiseltä, saattaa olla vanhempikin. [nyt tunnen itseni vanhaksi...]


Mitä minulla on päälläni?
Vaippa, sukat, buutsit, pitsireunaiset pikkuhousut, rintaliviit, solmio. [okei. Hyvä. XD]


Mistä asioista pidän?
Planeetta Plutolta [riiight]

Olenko tyhmä?
Olet kai.. [edes Oraakkeli ei sitä tiedä xD]

Mikä on lempiruokani?
Kanaviillokki. [joo en tiedä koko ruokaa mutta joo..]


Onko minulla ystäviä?
Toivottavasti ei. [okei toi sattui vähän.]

Olenko hauska?
Olen pahoillani, mutta et ole. [wohoo. Maailma on pelastettu]


Olenko rakastunut?
Et. [hyvä. en jaksa olla.]

Osaanko runoilla?
Aivan varmasti.... ainakin hänen mielestään [HÄN?! Kuka?]

Olenko itsepäinen?
Olet, vielä pari viikkoa. [ovi lukkoon ja nopeasti]

Olenko kaunis vai ruma?
No tuonhan tietävät kaikki! Käyttäisit joskus omiakin aivojasi. [eli? kumpi? öööh. No ne aivot ovat toisella puolella lahtea eli blaaa.]

Onko minulla pakkomielteitä?
No kyllä näin on pääsy käymään [jess. hyvä tietää]

Mikä sana kuvaa minua parhaiten?
Rentoutuminen. [joo]

Miksi?
Elämä on sellaista miksi sen itse sotkee... [kiitos. tuon tiesin kyllä jo ei tarvitse kääntää veistä haavassa enää]

Miten?
Niin paljon kuin on maailmassa ihmisiä [oho]

Milloin?
Säkö luulet et niin joskus tapahtuu? [eh...kai]

Kuka on paras ystäväni?
Minä, Lintukodon Oraakkeli. [surullista...todella...;_;]


Minkä ikäiseltä näytän?
Minä olen ikinuori. [mutta minä sitten?! ;_;]

Olenko tunteellinen?
Et, mutta vielä ei ole liian myöhäistä muuttua. [*tunteeton paska* muahahahahahahahahaha]

Mikä olisi kiva nimi lapselle?
Vilppu. [ei todellakaan. Lapsi raukka. Paisti on parempi xP]

Missä on elämäni rakkaus?
Kirkossa. [nyt nunnaksi vaan]

Miten minulla menee?
Eikö sinua muu kiinnosta maailman menossa kuin se mitä sille kuuluu? [ei?]


Montako ihmistä minun pitäisi pyytää tekemään tämä?
Niin monta, ettei pienet aivosolusi riitä laskemaan [se on ihan varma]

Kommentteja:
20.02.2007 12:30 cheersdrive: Vilppu. [ei todellakaan. Lapsi raukka. Paisti on parempi xP] <---- ASIAA! XDDDDDDDDDDD<3
20.02.2007 23:05 Emmelemzi: PAISTI <333 XDDD

Ei kommentteja: